Volgers

vrijdag 16 juli 2010

mijn eerste blog bericht

Hallo allemaal,

Voor het eerst een blog gemaakt. Ik kon niet achterblijven. Dus hier mijn allereerste berichtje. Ik heb vorige week een workshop gedaan met Anneke en Myra bij Nicole Verkooijen. Zij is een copicmarker instructrice en bovendien een zeer inspirerend en humoristische vrouw. Wat hebben we gelachen en wat hebben we een hoop geleerd. Nu nog het geleerde in de praktijk brengen.
Hier mijn eerste probeersels.
Deze kaart is gemaakt met cardstock van Papicolor, dessin papier van Cricut en de jeweled flowers heb ik gekocht in de USA.

Deze is gemaakt met papier van Papicolor en de cricutvellen. De border is van Martha Steward en de roosjes van de Xenos.

Groetjes,
Karen



3 opmerkingen:

  1. Hallo Karen,
    Gefeliciteerd met je blog, ziet er leuk uit.Ben ook volger van je geworden.Leuke kaarten heb je gemaakt! Volgens mij heb jij het inkleuren al behoorlijk onder de knie (lol)

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi nichtje,

    Grappig dat je op mijn verjaardag bent begonnen en dat ik de eer had om die mooie kaart van je te krijgen (de tweede!). Hij is in het echt nog mooier hoor:-) Ga lekker door en ik blijf je volgen, ben niet blond vandaag, want het is me gelukt, haha!!

    Fijn weekend, liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karen

    Wat leuk dat je ook een blog bent begonnen, ik heb me meteen bij je volgers gezet. Heel erg bedankt voor je leuke complimenten in je eerste berichtje, ik vind het echt een eer * bloos *

    Lieve groetjes
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen