Volgers

woensdag 30 maart 2011

Kleurenkaartteam Witte Woensdag

Hallo allemaal,

Eindelijk dan toch nog mijn witte kaart (wat was dat mega moeilijk zeg)Het duurde even, want ik moest vanmorgen om 9 uur bij de kapper zijn voor een mega (witte) metamorfose. Het is gelukt en ik ben superblij met mijn "coole"en superwitte kapsel. Heb er nog geen foto van maar het is heel wat anders. Ben benieuwd wat het thuisfront er van vind.

De kaart, jeetje wat was dat een bevalling. Ik ben nog niet aan het bloghoppen geweest maar ben heel benieuwd wat iedereen van het team ervan gemaakt heeft.

Ik heb er zelf voor gekozen om 1 klein kleurtje toe te voegen. Oudroze. Dit is mijn resultaat.

Ik heb 2 stukken wit cardstock geembossed, een met stippels
en 1 met kleine bloemetjes.

Tekststempel op wit met een heel klein randje oudrose gemat, lintje in dezelfde tint, pons van Martha Stewart en bloemen van mezelf.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Het kleurenkaartteam is een inititief van Martina en mocht je ook zin hebben om mee te doen, kijk dan even op haar site daar vind je alle informatie.

Groetjes,
Karen

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Karen, ben benieuwd naar je 'witte' kapsel hoor :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem supermooi, ook al zit er oudroze bij, maakt je kaart heel chique, neem aan dat je coupe niet zo wit is als je kaart?

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alhoewel hij niet helemaal wit is vind ik het een hele mooie kaart hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaaaah, jij hebt een beetje gefoefeld.... hahahaha.... mooie kaart hoor ! blij dat je er weer bij was, hopelijk doe je volgende week ook weer mee ?
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, je was niet alleen hoor die het moeilijk had met de kleur rara.
    Ja die foto van je haren zou ik ook wel eens willen zien, je maakt ons nieuwsgierig.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karen een hele mooie kaart !

    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karen,

    Ondanks dat beetje oud rose vind ik je kaart echt super mooi.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie witte kaart is het geworden
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zou je niet zeggen Karin dat je het moeilijk vond om deze kaart te maken, hij is toch super mooi gelukt hoor.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje hoor, ook met dat roze!
    Trouwens je kapsel is ook super mooi, past mooi bij het witte thema van deze dag! ;)
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed idee om wit te combineren met roze, ik vind het een geslaagde combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Karen,
    Mooie kaart en heel leuk met dat oudroze erbij!
    Ik vind je kapsel heel hip! Zo hebben we meteen een nieuwe blogster :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Karen,

    Leuk kapsel :-)

    En ook een leuke kaart !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karen;

    Leuk kaartje, en is erg mooi met dat beetje roze erbij.
    Wit is immers ook zo wit...Ook al zie ik hele mooie kaarten passeren bij de blogs die ik al bezocht heb.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zowel je haar als je kaart: super! Mooi die combi met twee stukken geembost papier.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart en je kapsel zijn super goed gelukt!!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig deze witte kaart met een tintje. Heel mooi. Leuk kapsel.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je kaart is prachtig geworden!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk is die Karen :) En je bent helemaal in de ban van het wit volgens mij!! haha..
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Karen,
    een hele mooie kaart, en een lekker fris voorjaarsachtig kapsel!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart. Bekende stempel.
    Leuk dat je 2 geemboste achtergrondjes gebruikte.
    Geeft wat meer leven.
    Knap gedaan.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen