Volgers

donderdag 7 oktober 2010

Kerstkaarten

Hallo allemaal,

Ik heb dit keer 2 kerstkaartjes gemaakt. Dit is een stempel afdrukje wat ik van Anneke heb gekregen. Ingekleurd met de copics, de ijspegeltjes borders zijn van Martha Steward. Ik ben echt helemaal gek op die ponsen van haar. Nu heb ik laatst al mijn stansen van de Sizzix EN de sizzixmachine te koop gezet omdat ik deze helemaal niet meer gebruikte. De stansen vliegen de deur uit, kom ik erachter dat ze inmiddels ook achtergrond embossing templates hebben die ook in de originele sizzixmachine kunnen. Haha, je begrijpt het al, de machine is meteen uit de verkoop gehaald en dit achtergrondje (de ge-emboste sneeuwvlokken) is hier mee dus gemaakt. Ik heb er een heel klein beetje blauw op gespoten met de airbrush en ze daarna bewerkt met stickels. Strikjes komen uit een doosje van het Kruidvat.


Dit is de 2e kerstkaart. Ik heb hierbij 2 kerststempeltjes van Marianne gebruikt, deze ingekleurd met de copics, de filmstrip is een Sizzix stans, de achtergrond wederom de Sizzix embossingsplate (ook weer bewerkt met de stickels) IJspegeltjes borders en takjes op de tekst zijn de ponsen van Martha Steward. Alle bling, bling komt bij het Kruidvat vandaan.

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten.
Fijne avond,
Karen 



4 opmerkingen:

  1. Je kaarten zien er mooi uit, Karen. Wat goed dat je die embossing templates nog kunt gebruiken, het geeft iets extra's.
    Liefs, mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn het prachtige kaarten geworden, Karen. Super!

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar weer: je moet nooit iets wegdoen!!!!;o) mooie kerstkaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for your comments on my blog :)

    You have made some beautiful christmascard!!

    Have a great day :)

    BeantwoordenVerwijderen