Volgers

donderdag 14 oktober 2010

Nieuwe kaarten!

 Hoi allemaal,

Eindelijk weer eens wat nieuwe kaarten gemaakt. Ik ben hier verschrikkelijk aan het opruimen zodat er weinig tijd is overgebleven om te knutselen. We hebben een koele kamer (nee, geen coole :-) ) die hoognodig een keer uitgeruimd moest worden. Er stonden nog verhuisdozen in die nog niet waren uitgepakt en we wonen hier al 4,5 jaar (schaam, schaam). Dus bij de Praxis nieuwe stelling kasten gekocht en hup opruimen maar. Het ziet er nu prachtig uit. Alle voorraad keurig op zijn plaats, alle dozen met mappen en printpapier overzichtelijk neergezet (voor mijn cursussen) Kortom een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd. Deze kaarten heb ik vorige week gemaakt en vandaag eentje die voor mijn ouders is, dus die zet ik er morgen pas op. Anders hebben ze hem al gezien.


Deze kaart is gemaakt met een stempelafdrukje van Anneke ik vond de kleuren wel toepasselijk met de herfst. Border is pons van Martha Stewart, bloemen met de airbrush in dezlefde kleur gespoten, design papier weet ik niet meer welk merk het was. Cardstock is van Papi Color.

Deze kaart heb ik gemaakt met mijn nieuwe copickleuren. Ook hier de bloemen gespoten met de airbrush in dezelfde kleuren, cardstock van Papi Color, plaksteentjes van het Kruidvat of de Xenos. Ook het designpapier weet ik echt niet meer van wie dat is.

Nou, ik zou het heel leuk vinden als jullie een berichtje achter willen laten.

Groetjes,
Karen

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn het prachtige kaarten geworden, Karen! De kaart in het paars vind ik van kleur erg mooi!

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten !! heel mooi,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten zijn het geworden Karen en die kleuren!!Helemaal super
    Kom je ook een keer gezellig bij mij kijken,zou ik heel leuk vinden.
    Groet Yvon.
    http://yvonnescrappage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen