Volgers

maandag 6 september 2010

Joepie, een award!!


Leuk, ik heb een award gewonnen! Anneke bedankt! Ik voel me vereerd.
Maar nu moet ik wel vertellen waarom ik een blog ben begonnen. Nu allereerst ik ben een echte digibeet, dus ik heb me daar nooit zo in verdiept. Maar door een cursus copic kleuren bij Nicole en heel veel op haar blog te lezen ben ik toch gaan inzien dat een blog wel heel erg leuk is. Ik zat daarna ook wel op andere blogs te kijken en vond daar ook dingen waar ik wat van kon leren.
Dus heb ik daarna besloten toch maar te proberen een blog te maken. Met een beetje hulp is het toch nog gelukt.
Nu mag ik deze award zelf ook gaan uitdelen aan 10 mensen. Deze 10 mensen mogen hem ook weer uitdelen aan 10 anderen, maar je moet wel op je blog vermelden waarom je een blog bent begonnen.

 Mijn keus is dus gevallen op:

Loes
Jetty
Sylvana
Marianne Noordhoek
Sanne
Martina
Eline Doesburg
Myra
en Nicole Verkooijen

Jullie hebben hem verdiend omdat ik van jullie blogs zoveel inspiratie haal.

Groetjes,
Karen

5 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Wat lief dat je hem aan mij geeft zeg!!!
    Ik pik hem meteen mee hoor.
    Dank je wel.

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi marianne,

    Vergeet niet om hem aan 10 mensen door te sturen en op je blog te vermelden warom je een blog bent begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag dat het je gelukt is om de award te plaatsen. Super!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey !
    Bedankt voor de award !! Ik krijg hem nu voor de tweede keer, dat is wel dubbel geluk !
    mercikes,
    groetjes,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat ik nog niet eens een berichtje achter gelaten heb, sorry. Hartstikke bedankt voor je award!

    BeantwoordenVerwijderen