Volgers

zaterdag 1 januari 2011

Gelukkig Nieuwjaar!!!

Beste Blogvolgers,

Ik wil jullie eerst allemaal een heel gelukkig en creatief nieuwjaar toewensen. Ik ben de laatste tijd wel heel erg afwezig in de blogwereld geweest. Maar ik heb het ook heel erg druk gehad. Ten eerste natuurlijk de Sinterklaas. Zoals jullie weten ben ik fotograaf en dat is voor mij een drukkere tijd. Ik heb veel op de school moeten fotograferen (ook de kerst) en dat moet allemaal uitgezocht worden en eventueel bewerkt en dat moet dan weer zo snel mogelijk naar degene die de website van school beheerd. Dat zijn aardig wat uurtjes werk. Ook heb ik 2 dinsdagmiddagen op school geholpen met de kerstknutsel (daarover later meer) Bovendien waren mijn ouders 50 jaar getrouwd en zijn we dit met zijn allen op een geweldige manier gaan vieren. Mijn ouders zouden trakteren op een weekend met kerst weg, maar wilden helemaal niet zeggen waar we naartoe gingen. Het was wel vlakbij ons huis, want we wisten niet of we wel oppas voor alle dieren konden krijgen in de dagen met kerst. (Gelukkig hebben we onze lieve buurvrouwen die op alle kippen, geiten, schapen en katten hebben gepast) Mijn zus en ik hadden natuurlijk ook een en ander geregeld. Iedereen kwam vrijdagochtend bij ons aan (mijn hele familie woont in Zaanstreek zo een 230 km hier vandaan). We zijn om ongeveer 1 uur hier vandaan gaan rijden naar onze bestemming. Waar we naartoe gingen??? Naar het Hof van Saksen! Dat hadden we nooit verwacht en het was een groot feest. We hadden allemaal een eigen huisje met sauna en bubblebad. Joepie, wat was dat lekker. Maar om half 4 werden we ergens verwacht. Mijn zus en ik hadden een High tea geregeld bij de lavendelboerderij in Nieuwe Diep. Daar wisten mijn ouders dus weer niets van. Wat een geslaagd idee. We hebben heerlijk gegeten en zo rond half 7 waren we weer in Hof van Saksen. De volgende dag (1e kerstdag) zijn we om koffietijd allemaal naar mijn ouders gegaan met een grote taart en een envelop. We gingen 2e kerstdag uit eten en voor eerste kerstdag zouden we met zijn alle soep met brood eten. Ik zou een hele grote pan soep maken was de afspraak. Maar soep met kerst vonden we wat te min (mijn zus en ik dan) en als verrassing hadden we deze kaart mee.



Jullie snappen het al...mijn zus en ik hebben eerste kerstdag dus in de keuken gestaan. Dat vinden we helemaal geen straf en met een wijntje erbij is het altijd vreselijk gezellig. mijn moeder kwam er ook bij en met 3 huisjes, (dus ook 3 ovens) kwam het allemaal goed. Tijdens het eten kwamen we met het allerlaatste kadootje op de proppen een grote foto van 30x 45 van onze 2 gezinnen bij elkaar. Ook dat was een groot succes! 2e Kerstdag lekker uit eten geweest met zijn allen en dat was ook helemaal top!! Het zwembad was erg leuk en er was ook een ijsbaan, dus niemand heeft zich verveeld. Al met al een weekend met niet 1 maar wel 3 gouuden randjes zeiden mijn vader en moeder en daar was iedereen het mee eens.

Zo dat was het even voor vandaag. Ik ga jullie weer regelmatig op de hoogte houden en ook bezoeken op jullie blog.
Da's mijn goede voornemen voor 2012.

Groetjes,
Karen 

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart ! ben blij dat je je goed vermaakt hebt. Wens je langs deze kant alvast een heel fijn en creatief 2011
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karen, de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en zo te lezen hebben jullie je supergoed vermaakt. Wat lief van jullie ouders!
    En wat een origineel idee van de high tea verrassing en van de uitnodiging/menukaart op een kaart...Nu eerst maar eens een beetje bijkomen van die drukke periode lijkt me zo!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb eens een kijkje op je blog genomen, wat een leuke en gezellige creaties heb je.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen