Volgers

vrijdag 28 januari 2011

Stempelsetjes en bloemen te koop

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer even op mijn blog langs wipt. Vandaag geen knutselwerk te laten zien (maar ga er vandaag wel aan werken)maar ik heb nog een paar leuke stempelsetjes (nieuw) te koop. Ook heb ik heel veel bloemen gekocht waarvan ik een klein gedeelte wil verkopen, zodat ik weer nieuwe kan kopen :-)

Ik heb 1 stempelset van Inkadinkado nieuw waarde is 15 euro en hij mag voor 10 euro weg.

Ik heb ook nog een nieuw setje van Hero (ik heb er hier 2 van)Deze mag ook voor 10 euro per stuk weg.


Verder nog een paar papieren bloemen. De Daisy's gaan per 20 stuks weg voor 1,50 Maat 2,4 cm

En de laatste 10 witte bloemen (4 cm) voor 1 euro

Zo verder ga ik vandaag een nieuwe kaart proberen te maken voor het Kleurenkaartteam van Martina. De nieuwe kleur voor woensdag is Roze.Het is de bedoeling dat er iedere woensdag door alle deelnemers een kaart in een bepaalde kleur op hun blog word gezet. Niks moet alles mag, het is gewoon voor de fun. Afgelopen woensdag was de eerste keer en het werd mij paars voor ogen. Wat een geweldige dingen heeft iedereen gemaakt. Zo leuk en inspirerend om te zien! Als je ook zin hebt om eens mee te doen, meld je aan bij Martina. Daar staat ook alle info erbij.

Fijn weekend,
Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten