Volgers

woensdag 19 januari 2011

Zandkasteeltje

Hallo allemaal,

Hier een werkstukje wat ik zopas pas heb afgemaakt. Soms moet je nog zoveel dingen net even afmaken. Hebben jullie daar nooit last van? Ik heb overal tasjes met niet afgemaakte werkstukken. Tasje met boek voor Daan (mijn zoon) Tasje met boek voor Nienke ( mijn dochter) tasje met Afrika (30x30 album over mijn maanden lange reis door Afrika, tasje met boek van Pepper (hond) of de katten. Enfin iedere keer als ik ergens in in heb, pak ik dat tasje en alles zit daar in. Papier in de kleuren die ik gebruiken wil bij de foto's, embellishments etc etc. Het is dus maar net hoe mijn pet staat, waar ik zin in heb. Het vorderd gestaag en er komen ook steeds weer andere foto's bij.

Dit is een zandkasteeltjes boek van onze vakantie naar Denemarken in 2009. We hebben daar heel veel gedaan, maar zaten ook vlak bij een strand en daar zijn deze foto's gemaakt. Het boekje heb ik op een beurs gekocht en de rest is een kwestie van oppimpen.



Ik hoop dat jullie een berichtje willen achterlaten.

9 opmerkingen:

  1. nou ik werd wel nieuwsgierig na jouw leuke reactie in mijn blog ik ben niet zo een ster in fotografie hoor alles gat op de makkelijkste stand authomatisch ik ben niet zo in met hand bediening soms probeer ik iets uit maar leer steeds meer en tja de copics he , ik ga a.s. zaterdag naar een workshop van nicole , heb haar al vaker aan de telefoon gehad voor allerlei dingen en u ga ik haar in het echie ontmoeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karen,
    wat een leuk boek is dat zeg! Knap dat je privefoto's op je blog laat zien, ik zou dat nooit doen... Ik probeer altijd maar met 1 project tegelijk bezig te zijn, anders blijft alles liggen, en dan wordt het hier een chaos. Om het overzicht te blijven houden op hobbygebied 1 ding tegelijk, terwijl verder met alles werk en prive ik meerdere dingen tegelijk doe ;-)...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er prachtig uit, Karen!

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karen, heel erg leuk zeg zo'n album!! en ja ik herken het probleem. Dat is wel het voordeel van een kaart maken, die is op een avond tenminste af. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee ik heb geen tasjes. (ik gebruik doosjes en ik eheb er ook een aantal liggen hoor)

    Je zandkasteel is erg mooi geworden.

    gr Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karen,
    Even voordat ik aan het werk ga jouw blog bezocht. Leuk dat je volger bent geworden.
    Ik herken het probleem. Ik volg zelf ook nog workshops en dat wordt meestal op een dag / dagdeel niet afgemaakt. Ik heb nu een heel boekje klaar, maar daar moeten nog foto's in.
    Je boekje is erg leuk en het zijn volgens mij schitterende foto's. Doordat je ze met de flits genomen hebt helaas niet zo duidelijk te zien.
    Een idee... overdag op de grond leggen bij een raam en dan een foto maken. Kijk eens op mijn blog bij een foto hoe een kleurverschil dat kan zijn. Groetjes en succes met je volgende project zullen we maar zeggen.
    Doeg Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een schitterend boek, prachtig gedaan en ja denk dat we allemaal wel onafgewerkte ontwerpen hebben liggen toch, blijven we lekker bezig.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin ! leuk dat je meedoet met het kleurenteam ! mooi werkje trouwens !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik werd wel nieuwsgierig na jouw leuke reactie in mijn blog Leuk dat je volger bent geworden.
    en Ik vind het een schitterend boek, prachtig gedaan

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen